Dobrou zprávou rozhodně zůstává, že Nissan nemíní pustit koncepci sportovních kupé se zadním náhonem k vodě. Ačkoliv by se mohlo podle aktuálního dění zdát, že Nissan už nevyrobí nic jiného než crossover, v automobilce prý panuje silný zájem, aby písmeno Z žilo dál. A to i přes zmenšující se trh a přes fakt, že je 370Z jedno z nejhůř prodávaných aut svého druhu.

Vyvstává však složitá otázka, co přesně japonská značka chystá. Tady je odpověď neznámá, neboť zatím víme jen tolik, že plnohodnotný nástupce dosud nebyl schválen a investice do vývoje putují jinými směry.

Je tedy docela jisté, že se 370Z ještě nějakou chvíli udrží a v dohledné době projde výraznějším faceliftem. Ten ale nebude zaměřen na navýšení výkonu a na zlepšení konkurenceschopnosti auta na současném trhu. Facelift zacílí spíše na legislativní požadavky týkající se hlavně bezpečnosti a emisí.

Stručně řečeno, 370Z bude inovováno jen v nezbytné míře, aby bylo i nadále legislativně v pořádku ho prodávat.

Na jednu stranu jsou tu tedy dobré zprávy – Nissan bude i nadále vyrábět poctivé kupé se zadním náhonem a atmosférickým šestiválcem. Na stranu druhou ale hrozí, že prodeje stárnoucího modelu ještě dále spadnou a Nissan vyhodnotí vývoj nástupce jako ekonomicky nevýhodný. Bohužel nadšenců do řízení je prostě méně než těch zákazníků, kteří prahnou po SUV.