Prvním z konceptů je e-NT400. Tento lehký nákladní vůz na bázi modelu Cabstar využívá hnací ústrojí modelu Nissan LEAF k vytvoření nákladního 100% elektromobilu s nulovými emisemi.

Podobně jako v případě modelu e-NV200 by mohl i koncept e-NT400 Cabstar jezdit do těch částí měst, kam vozy s konvenčními vznětovými nebo zážehovými motory nesmějí. Díky svému téměř neslyšnému chodu by pak mohl jezdit i v noci, protože nijak nevyrušuje ani hlukem, ani emisemi.

Díky dostupnosti plně integrované funkce rychlého dobíjení, jež umožňuje dobít baterii na 80 % své kapacity za pouhých 30 minut, má koncept Cabstar potenciál výrazně snížit emise CO2 ve městech.

Druhý koncept, dodávkový vůz Cabstar e-Refrigerator, využívá elektromotor, vysoce účinný kompresor a lithium-iontovou baterii ne k pohonu kol, ale k napájení chladicích a mrazicích boxů vozidla, a to i v době, kdy je motor vozidla vypnut.

Protože pohon chladicího systému zajišťuje elektromotor a nikoli vlastní motor vozu, dosahuje se snížení emisí CO2 a hluku. Dalším přínosem je, že vozidlo nepotřebuje potrubní systém s chladivem.

Tyto dva koncepční vozy jsou stále ve fázi vývoje a o plánech na jejich výrobu se ještě bude rozhodovat.