O pohon se stará plochý 3,8litrový šestiválec se dvěma turbodmychadly, který dává výkon 700 koní (515 kW) a až 750 Nm točivého momentu. Ve srovnání s předchůdcem jde o nárůst o 80 koní (59 kW) a 50 Nm. Vzhledem k tomu, že sporťák váží slušných 1470 kilogramů (s plnou nádrží), nepřekvapí vás, že dokáže zrychlit z klidu na stovku za pouhé 2,8 sekundy.

Maximální rychlost činí 340 km/h.

Pohonná jednotka vychází z motoru pro 911 Turbo S, má ale větší turbodmychadla a nový chladicí systém. Motor je spojen se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. A o adekvátní zvuk se stará speciální výfukový systém, vyrobený z lehkého titanu.

Nové Porsche 911 GT2 RS dává už na první pohled najevo, že je hodně rychlé a ostré. Výrobce se samozřejmě zaměřil na co nejefektivnější aerodynamiku, jízdním vlastnostem má pomoci také aktivní řízení kol zadní nápravy a samozřejmě nechybějí ani velké pneumatiky: vpředu mají rozměr 265/35 ZR 20, vzadu pak 325/30 ZR 21. Standardem jsou keramicko-kompozitové brzdy.

"Velmi limitovaná edice" Sandera Stepway.
Dacia představí „velmi limitovanou edici“ modelu Sandero Stepway. Opravdu

Jak už bylo řečeno, 911 GT2 RS váží méně než 1500 kilogramů. Zásluhu na tom má třeba i řada dílů karoserie z uhlíkových vláken či interiér jen se dvěma sedadly. Hmotnost umí snížit ještě příplatkový paket Weissach, který ubere dalších 30 kilogramů, například díky karbonové střeše či kolům z hořčíku.

Zaměření auta pak odpovídá i interiér, v němž najdeme sportovní sedadla nebo alcantarou potažený volant. Zajímavostí jsou náramkové hodinky, které Porsche k vozu zákazníkům nabízí.

Nová 911 GT2 RS už má i cenu. V Německu stojí nejméně 285 220 eur, v přepočtu tedy asi 7,45 milionu korun. Za hodinky pak Porsche chce 9450 eur, tedy skoro 250 tisíc korun. Nic z toho vás ale vlastně už zajímat nemusí, všech 1000 plánovaných kusů už je totiž vyprodaných.

Zdroj: Youtube