Obě verze jsou ve srovnání se svým předchůdcem o zhruba čtyři centimetry delší. Sedan na délku měří 4625 milimetrů, pětidvířko pak 4460 mm. Šířka 1777 mm i výška 1455 mm jsou v obou případech stejné, stejně jako rozvor dosahující 2670 mm.

Ten proti minulé generaci narostl o 25 milimetrů. Z uvedených změn rozměrů má těžit prostor v kabině. Interiér kromě toho vypadá moderněji, všimnout si můžeme například hned trojice displejů: hlavní osmipalcová obrazovka patří novému multimediálnímu systému, zbylé dva pak mají informativní charakter. Subaru slibuje široké možnosti konektivity a řadu bezpečnostních pomocníků.

Subaru Impreza.

Z pohledu techniky je nejvýznamnější změnou použití nové modulární platformy (Subaru Global Platform), díky níž se má nová Impreza - a všechna budoucí Subaru - nejen lépe řídit, ale mají být i pohodlnější a bezpečnější. Platforma je prý o 70 procent pevnější a o 40 procent lépe pohlcuje energii při nárazu.

Výrobce také o 5 milimetrů snížil těžiště auta, což společně se zadním stabilizátorem přimontovaným přímo ke karoserii prý zajistí menší náklony karoserie.

Impreza samozřejmě - jako každé Subaru kromě modelu BRZ - dostane pohon všech kol. Novinkou pak je přepracovaný (údajně z 80 procent nový) přeplňovaný dvoulitr, který poskytuje 154 koní (113 kW).

Subaru Impreza.

Agregát je spojen s převodovkou CVT se sedmi virtuálními stupni. O dalších motorech zatím nic nevíme, jistou se ale zdá být budoucí existence hybridní varianty.

Otazníkem zůstává i příjezd do Evropy. Ve Spojených státech amerických se novinka začne prodávat ve druhé polovině tohoto roku.