Porsche 918 Spyder pohání vidlicový osmiválec o objemu 4,6 litru, který má spolu s dvěma elektromotory maximální kombinovaný výkon 887 koní. Samotný benzinový motor vyvine 608 koní, elektromotory pak produkují 286 koní. Maximální točivý moment dosahuje neuvěřitelné hodnoty 1280 N.m. S hybridním ústrojím spolupracuje dvouspojková sedmistupňová převodovka.

Porsche 918 Spyder.

Hybridní systém nabídne pět jízdních režimů. Plně elektrický E-Power stačí při plné kapacitě baterií na 16 až 32 kilometrů (do rychlosti 150 km/h), v režimu Hybrid spolupracují všechny tři motory tak, aby se dosáhlo na co nejnižší možnou spotřebu. Mimochodem, Porsche udává v kombinovaném cyklu spotřebu lehce nad hranicí 3 litrů benzínu na 100 kilometrů.

Mód Sport Hybrid naplno zapojuje i spalovací jednotku, stále se však snaží o zachování příznivé konzumace paliva. Režimy Race Hybrid a Hot Lap už patří spíš na okruh a jde jim především o to, aby řidiči poskytly co nejvyšší výkon.

Porsche 918 Spyder.

Z nuly na 100 km/h dokáže 918 Spyder zrychlit za 2,8 vteřiny a maximální rychlost by se měla pohybovat kolem 345 km/h. Ve voze, který má homologaci pro běžný silniční provoz, automobilka využila bohaté zkušenosti z vytrvalostního závodu Le Mans. Základ automobilu tak tvoří skořepina z laminátu vyztuženého uhlíkovými vlákny, kterou doplňují hořčík a hliník. V kabině zase najdeme dvě anatomicky tvarovaná sedadla a kruhové přístroje s designem odkazujícím k nejslavnějším autům značky Porsche. Trochu v konstrastu s tím je moderně pojatá středová konzola se spoustou dotykových ovladačů.

Porsche zároveň ukázalo výroční model 911 na základě Carrery S, kterým chce oslavit letošní padesáté výročí modelu 911. Za tu dobu firma prodala 820 000 vozů v sedmi generacích, což z 911 dělá nejprodávanější sportovní auto na světě.