I když Cadillac CTS narostl do všech směrů, současně ztratil několik kilogramů. A také dostal novou techniku. Zpočátku budou v nabídce tři motorizace, všechny zážehové. Základní jednotkou je přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 272 koní, atmosférický šestiválec o objemu 3,6 litru pak produkuje výkon 321 koní - k dispozici bude buď s osmistupňovou samočinnou převodovkou a pohonem zadních kol, nebo s šestistupňovým automatem "ve čtyřkolce".

Vrcholem bude do příjezdu verze CTS-V varianta s označením CTS Vsport, která má pod kapotou dvakrát přeplňovaný šestiválec 3,6 l o výkonu 420 koní. Točivý moment dosahuje hodnoty 583 N.m a z nuly na stovku s ním vůz zrychlí za méně než 5 sekund.

Kromě dynamických vlastností se Cadillac chlubí i luxusním interiérem, prémiovými materiály, kvalitním zpracováním a moderními technologiemi. Standardem je například audiosystém Bose, osmipalcový dotykový displej, mezi příplatky najdeme třeba pokročilý parkovací asistent.

V USA se základní provedení prodává za 46 tisíc dolarů (zhruba 920 tisíc korun), verze s přeplňovaným šestiválcem vyjde na necelých 60 tisíc dolarů (asi 1,2 mil. Kč). V Evropě zřejmě bude cena vyšší, ale za kolik přesně a kdy vůbec se tu začne nové CTS prodávat, to zatím nevíme.