Nová generace i10 je v porovnání s předchůdcem delší (+80 mm), širší (+65 mm) a nižší (-50 mm). V rámci své třídy údajně nabízí největší prostor pro nohy a největší zavazadlový prostor - cestující vpředu a vzadu mají k dispozici celkový prostor pro nohy 1890 mm, zatímco objem zavazadlového prostoru se v pětimístném uspořádání interiéru zvětšil o více než 10 % na 252 litrů.

Hyundai i10.

Novinka je postavena na nové platformě, jejíž rozvor byl prodloužen o 5 mm. Nové umístění zadních tlumičů má podle výrobce přinést lepší jízdní vlastnosti na všech druzích povrchu a Hyundai také prý zapracoval na omezení hluku v interiéru.

Zajímavé jsou některé komfortní prvky, které auta v této třídě většinou nenabízejí, jde například o automatickou klimatizaci, vyhřívaný a kůží obšitý volant či tempomat s omezovačem rychlosti. V bezpečnostní výbavě nechybí standardně dodávaný stabilizační systém a okenní airbagy vpředu. 

Hyundai i10.

Design má "na triku" evropský tým designérů Hyundai, vedený Thomasem Bürklem, auto tedy rozvíjí už známou filozofii fluidních tvarů. Výroba nové generace i10 bude zahájena v září v závodě v tureckém Ízmitu. Roční výrobní kapacita této továrny, která již vyrábí nový model i20, byla zvýšena po významné investici do místní infrastruktury na 200 000 vozů. Po uvedení nové generace i10 na evropské trhy bude 90 % vozů Hyundai prodávaných v Evropě v tomto regionu i vyráběno.

Více informací Hyundai zveřejní před premiérou nové generace i10 v září na mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem.