Jak sám Jeep uvádí, kompletní odstrojení Wrangleru nezabere delší dobu, než několik málo minut. Vlastní manipulaci mohli už vyzkoušet kolegové z amerického serveru Jalopnik a sami potvrzují, že sundat z Wrangleru všechny „nadbytečnosti“ je opravdu velmi jednoduchou záležitostí.

Zcela zásadní je hmotnost jednotlivých dílů. Wrangler mezigeneračně citelně "hubnul" a odlehčení se dotknulo nejen dveří a samotné karoserie, ale třeba i panelů, ze kterých se skládají díly střechy.

Jeep Wrangler.
Jeep ukázal první fotky nového Wrangleru. Vypadá skoro stejně jako předchůdce

Celkově lze na Wrangler vybírat jednu ze tří střech. Je tu základní pevná střecha Freedom Top, plátěná ručně skládací střecha Sunrider a elektricky ovládaná plátěná střecha Sky One-Touch.

Každou střechu potom lze bez delších okolků zcela sundat a vytvořit si tak volné nebe nad hlavou. Freedom Top už nemá šroubovací úchyty jako dříve, ale všechny byly nahrazeny rychloúchyty. Plátěná střecha Sunrider potom odhodila otravné a ztuha chodící zipy, takže třeba zadní okna se nyní zasouvají do kolejniček.

O dost snadnější je i sundání dveří. U každých dveří se odpojuje jeden jediný konektor a povolují se dva šrouby. Jeden zespoda na pantu, druhý potom na ramínku, které drží dveře v mezipolohách tak, jako u všech běžných aut. Tento systém je mimochodem u Wrangleru novinkou. Až dosud měl totiž americký off-road dveře „na volno“, takže po otevření prostě vlály bez toho, aby je cokoliv drželo v nějaké poloze.

Jeep Wrangler.
Nový Jeep Wrangler odhalil interiér. Oproti předchůdci výrazně prokoukl

Samozřejmě není překvapením, že veškeré nářadí, potřebné k sundání dveří (nebo čehokoliv dalšího) je přítomno v malé sadě přímo v autě.

A zjednodušení se pochopitelně dočkalo i sklápění čelního okna. U předchozí generace se jednalo o otravně složitý proces, ale u nového Wrangleru je vše opět jednodušší, rychlejší a lépe zvládnutelné pomocí přiloženého nářadí. Stačí dva šrouby na sundání stěračů a potom další čtyři kolem slunečních clon, držící okno na místě. Vlastní sklo se s malým rámem sklopí dopředu a položí se na plastová „madla“ kapoty, která slouží i jako ostřikovače. Velký rám s předními sloupky, stínítky a zpětným zrcátkem nicméně zůstává na místě.