Ano, je to tak. Zonda Revolucion totiž nemá homologaci pro silniční provoz. Je to spíš závoďák, okruhové náčiní. 

Proto nepřekvapí, že se tým konstruktéra a šéfa značky Horacia Paganiho snažil o co největší redukci hmotnosti. Zatímco běžná Zonda váží 1 250 kilogramů (už to je slušná hodnota), Revolucion se díky ještě širšímu použití kompozitních materiálů a přepracování nekterých dílů chlubí hmotností pouhých 1 070 kilo. 

Posledních pět kusů Zondy má také vylepšenou aerodynamiku, silnější brzdy, 12 úrovní nastavení trakce a dokonce zadní nastavitelné křídlo se systémem DRS, který využívají vozy formule 1. To znamená, že pouhým stiskem tlačítka může řidič výrazně změnit aerodynamiku auta.

Pod kapotou najdeme starý známý šestilitrový dvanáctiválec se dvěma turby od AMG, tentokrát vyladěný na výkon 800 koní (588 kW), točivý moment je ohromných 750 N.m.

Revolucion tedy představuje opravdu důstojné rozloučení s legendou, která se poprvé objevila už v roce 1999. A která se vlastně loučila už mnohokrát s tím, že vyklízí místo novému modelu Huayra. Ale stále vznikaly její nové a nové edice. Tentokrát jde ale opravdu o poslední verzi Zondy. Prý.