Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Peugeot představil nové uspořádání interiéru. Jako první ho dostane model 3008

Budoucí Peugeoty dostanou kabinu s novým uspořádáním. Francouzská automobilka představila nový koncept i-Cockpit, který jako první uvidíme v příští generaci crossoveru 3008.

20.4.2016
SDÍLEJ:

Peugeot představil nové uspořádání interiéru.Foto: Peugeot

Nové uspořádání pochopitelně vychází z toho současného, které se objevuje ve vozech 208, 2008 a 308. I tady tak najdeme malý volant, vyvýšený přístrojový panel a dotykový displej. Současně ale přibyly fyzické ovladače, hlavní displej je umístěný výš a Peugeot zapracoval i na konektivitě. Novinek je ale více.

Například volant je ještě kompaktnější a má nový tvar se dvěma ploškami. Vyvýšená přístrojová deska v sobě ukrývá digitální panel s vysokým rozlišením a úhlopříčkou 12,3''. Řidič si může bohatě vyhrát s možnostmi zobrazení, takže tento sdružený přístroj podle Peugeotu nabídne veškeré pro jízdu podstatné informace. Měnit lze i jeho grafický motiv.

Peugeot představil nové uspořádání interiéru.

Velký dotykový 8" displej umístěný uprostřed palubní desky nově používá kapacitní technologii, což má umožnit rychlejší odezvu.

Vše doplňuje masivní středová konzola, do níž jsou zabudovány chromované přepínače připomínající klapky klavíru. Právě přítomnost fyzických ovladačů představuje zásadní novinku, měly by totiž výrazně usnadnit přístup k hlavním funkcím a jednotlivým oblastem menu palubního systému a přitom tolik neodvádět pozornost od řízení.

Výrobce dále slibuje kvalitní materiály a luxusní atmosféru. A také kompatibilitu se současnými technologiemi. Výbavu mohou obohatit prvky jako například SD navigace nabízející informace o dopravě v reálném čase, čtení a odesílání SMS zpráv s automatickým ovládáním, aktivní tempomat a omezovač rychlosti, parkovací asistent či možnost propojení s chytrým telefonem.

Peugeot představil nové uspořádání interiéru.

Další zajímavou novinkou je funkce Amplify. Má svoje vlastní tlačítko a po jeho stisku si posádka může nastavit "atmosféru" na palubě. K dispozici jsou dva režimy: Boost určený pro dynamické řízení a Relax pro klidnější řízení. U obou režimů pak lze ještě nastavit barvu a intenzitu osvětlení ukrytého v panelech dveří, v palubní desce a konzole, dále barvu informací uváděných na ukazatelích digitálního přístroji a dotykovém displeji nebo měnit intenzitu masáží sedadel.

Atmosféru ještě podtrhnou rozprašovače vůní, které prý ladí se zvoleným režimem.

Funkce Driver Sport pak umožňuje měnit na pevnost a přesnost řízení, ostrost reakcí plynového pedálu, rychlost řazení a intenzitu zvuku motoru. 

I když to Peugeot zatím ještě oficiálně nepotvrdil, je více než pravděpodobné, že se nový i-Cockpit objeví v nocé generaci rodinného crossoveru 3008, která se představí letos na podzim.

Autor: Redakce

20.4.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Škoda Fabia
Hyundai i20
Škoda Fabia
Toyota Avensis
Jana Novotná (uprostřed) dostala jako první Češka Cenu za vynikající výkony ve Fed Cupu.
14

Rozhovor s Novotnou? Zdvořilost, šarm a jasné názory

Podporujete, aby homosexuální páry mohly adoptovat děti?
7 23

Jak to vidí Petr Koděra: Konečně se do sebe opřeli

Studenti vyzpovídali uchazeče o Hrad. Nejvíce je přesvědčil Jiří Drahoš

/VIDEO, ANKETA/ Netradiční debatu s prezidentskými kandidáty uspořádal v pondělí Deník. Šestice uchazečů o Pražský hrad diskutovala ve vlaku z Prahy do Ústí nad Labem a zpět. 

Česká televize točí podle reálných kauz. Metanolová aféra se dočká plátna

Metanol a Dukla 61 – filmy podle skutečných událostí, které právě natáčí Česká televize. Zatímco ten první pojednává o takzvané metanolové aféře, při níž jen v Česku zemřelo  49 lidí a více než stovku dalších obětí čekaly trvalé zdravotní následky, druhý je inspirovaný událostmi léta 1961, kdy při havárii v havířovském dole Dukla zahynulo 108 horníků.

Stavba dálnice D7 nabrala skluz, auta na nový úsek vyjedou později

/FOTOGALERIE/ Termín dokončení dálnice D7 ještě není oficiálně stanoven. Mělo by to být v průběhu léta.

Lanovka na Petříně, v zoo a na Smíchově. Které další Praha plánuje?

Pražské lanovky. V metropoli najdeme sice jen tři, ale za to jsou všechny něčím unikátní. Praha se tak pyšní lanovkou z konce 19. století, lanovkou s nejmenším převýšením v celé České republice a nejmenší lanovkou, o které často Pražané nemají ani tušení. Na jaké další lanové dráhy se můžete těšit v budoucnu?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT