Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Plasty, vyšší podvozek a pohon všech kol. Volkswagen ukázal Passat Alltrack

Nová generace Volkswagenu Passat dorazí také ve "skautském" provedení Alltrack. "Oplastovaný" kombík s vyšším podvozkem a pohonem všech kol se začne prodávat v září.

25.2.2015
SDÍLEJ:

Volkswagen Passat Alltrack.Foto: Volkswagen

Verze Alltrack dostala ochranné kryty blatníků, prahů a podvozku, nové střešní ližiny či upravené nárazníky. Díky nárazníkům a světlé výšce zvýšené o 27,5 milimetru se zlepšily nájezdové úhly vpředu i vzadu a tedy i schopnosti mimo hladké asfaltky.

Volkswagen Passat Alltrack.

Kombík standardně stojí na sedmnáctipalcových kolech, za příplatek však půjdou objednat ráfky o velikosti 18 a 19 palců.

V kabině pak najdeme pro tuto verzi specifické čalounění kombinující látku a Alcantaru, na přání ale Volkswagen samozřejmě dodá i kožená sedadla. Ve výbavě se objeví všechny moderní technologie, které používá i standardní Passat osmé generace. 

Test nového Volkswagenu Passat si můžete přečíst zde.

Volkswagen Passat Alltrack.

K tradičním jízdním režimům Eco, Normal, Sport a Individual přibývá mód Offroad. Jeho aktivováním se všechny důležité jízdní a asistenční systémy vozu přizpůsobí podmínkám jízdy v terénu, pedál plynu se má chovat citlivěji a zároveň se zvýší otáčky, při nichž řadí automatická převodovka. V režimu manuálního řazení je dokonce potlačeno automatické řazení vyšších převodových stupňů.

Volkswagen připravil pro Passat Alltrack pět motorů s přímým vstřikováním a přeplňováním turbodmychadlem: dvě zážehové jednotky a tři vznětové turbodiesely.

Benzínová čtrnáctistovka poskytuje výkon 150 koní (110 kW), silnější dvoulitr pak 220 koňských sil (162 kW). Naftové dvoulitry produkují 150 koní, 190 koní a vrcholný dvakrát přeplňovaný diesel dokonce 240 koní.

Volkswagen Passat Alltrack.

Motory TSI a TDI o výkonu 150 koní jsou spojeny s šestistupňovou mechanickou převodovkou, výkonnější motorizace jsou sériově vybaveny dvouspojkovou převodovkou DSG.

Standardem pro všechny verze je pohon všech kol, jehož základem je mezinápravová spojka Haldex páté generace, s níž u nejsilnějších variant spolupracuje systém XDS+, tedy přibrzďování vnitřních kol v zatáčce. 

Volkswagen Passat Alltrack samozřejmě zamíří na ženevský autosalon, prodeje se rozběhnou v září. Ceny zatím nebyly oznámeny.

Autor: Redakce

25.2.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Škoda Octavia
Škoda Fabia
Renault Fluence
Toyota Avensis
Německý policista. Ilustrační foto.

V burce si v Německu za volant už nesednete

Hayato Okamura
3 9

Budeme pracovat, aby to nebyl konec demokracie, říká bratr Tomia Okamury Hayato

EXKLUZIVNĚ

Vítěz voleb Andrej Babiš: Menšinová vláda ANO je poslední možnost

Den po sečtení hlasů se už intenzivně začalo jednat o povolebním uspořádání. Šéf hnutí ANO Deníku nastínil, jaké budou jeho první kroky.

TOP 09: Slzy i volání po Kalouskově rezignaci

Pomáhej nám pánbůh. Těmito slovy ukončil svůj projev po sečtení všech hlasů čestný předseda TOP 09 Karel Schwarzenberg. Topka právě utrpěla drtivou porážku, do sněmovny se dostala jen s odřenýma ušima. Z dosavadních 26 mandátů obhájila jen sedm. Nezískala dokonce ani prvenství ve „své“ tradiční baště – v hlavním městě, kde byl lídrem. Tam skončila až čtvrtá.

České ragby chce na MS, na Barbary zatím nemá

Mezi nejlepší světové týmy se česká reprezentace nikdy neprobojovala. V mezinárodním žebříčku figuruje až na dvaatřicátém místě a většinu jejích zápasů navštěvuje sotva pár stovek diváků. Taková je realita domácího mužského ragby. Plán je ale jasný: brzy to změnit.

Komentář Tomáše Skřivánka: Praha volila jinak

Hlavní město hlasovalo jinak než zbytek republiky. Potvrdilo se toi v letošních parlamentních volbách. Praha stáhla svou jen dvacetiprocentní podporou vítězné hnutí ANO, takže jeho celostátní výsledek nezačíná trojkou. Pomohla Pirátům přeskočit ve finálním součtu Okamurovu SPD. Díky metropoli nakonec ve sněmovně zasedne i TOP 09, která až po započtení pražských okrsků vyskočila ze čtyř na 5,3 procenta.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení