Bridgestone představil už druhou generaci konceptu bezvzduchové pneumatiky. Oproti prvnímu návrhu má vylepšenou nosnost, ekologičtější vlastnosti a optimalizované provozní vlastnosti.
Koncept bezvduchových pneumatik funguje díky unikátní struktuře paprsků rozmístěných podél vnitřních stěn pneumatiky. Kromě toho, že pneumatiky vyžadují méně údržby, jsou také zcela zbytečné obavy z jejich proražení.
Paprsková struktura je vyrobena z termoplastické pryskyřice, která je recyklovatelná, stejně jako pryž v běhounu a všechny ostatní materiály, použité v konstrukci pneumatiky.
Bridgestone dále optimalizoval strukturu paprsků použitím velmi pevné a zároveň pružné vysokovýkonné pryskyřice. I díky tomu nabízí druhá generace konceptu bezvzduchové pneumatiky vyšší úroveň praktické využitelnosti. Zatímco první generace byla testována na vozidle s hmotností 100 kilogramů a bylo s ní možno jezdit maximální rychlosti jen šest kilometrů za hodinu, novinka už unese auta s hmotností přes 400 kilogramů a zvládne rychlost až 60 kilometrů v hodině. Druhá generace se totiž ve své vnitřní části méně deformuje.
Bridgestone tvrdí, že přibližně 90 % energetických ztrát v důsledku valivého odporu pneumatiky je způsobováno opakovanými změnami tvaru pneumatik při jejich odvalování. Konstruktéři se proto zaměřili na snížení energetické ztráty použitím patentovaných technologií v oblasti materiálů a zjednodušením struktury pneumatik. Díky tomu dosahuje koncepční bezvzduchová pneumatika stejné úrovně nízkého valivého odporu jako hospodárné pneumatiky plněné vzduchem.
Japonský výrobce si je budoucností "bez vzduchu" jistý a chce svůj koncept dovést do sériové výroby. Kdy se tak stane, však Bridgestone zatím ani nenaznačil.