Informace o technice zatím sice nejsou oficiálně potvrzené, ale britský magazín Autocar je získal během zimního testování prototypů v kanadském Yellow Knife. Proto jim lze dostatečně důvěřovat.

Základní jednotkou pro Porsche 718 v obou karosářských verzích bude plochý dvoulitr s jedním turbodmychadlem, který by měl nabídnout výkon 300 koní (220 kW) a nejvyšší točivý moment 350 Nm. Tento motor ve spojení s manuální převodovkou zajistí akceleraci z klidu na stovku za 5,5 sekundy. Nejvyšší rychlost pak činí 280 km/h.

Druhý motor pro ostřejší varianty Boxster S a Cayman S nabídne objem 2,4 nebo 2,5 litru a pravděpodobně turbodmychadlo s proměnnou geometrií lopatek. Výkon bude samozřejmě vyšší, údajně až 360 koní (265 kW) a "krouťák" naroste na 400 Nm. Díky tomu se čas potřebný pro zrychlení na 100 km/h vejde pod pět vteřin. Dvoustovku pak auto pokoří za zhruba 16 sekund.

V obou případech by díky novým motorům měla spadnout spotřeba v průměru o jeden litr na sto kilometrů.

Porsche muselo při výměně motoru vyřešit řadu problémů, například jak složitější přeplňovanou jednotku vměstnat do stísněného prostoru za dvojicí sedaček nebo jak zajistit podobnou kultivovanost jako u šestiválce. Důsledkem těchto změn je však výrazně vyšší hmotnost, která u základního modelu narostla o nějakých 85 kilogramů.

Na detailnější informace si však budeme muset počkat. Představení obou vozů v modernizované podobě je naplánováno na leden příštího roku.