Vzhled modelů 911 Turbo Cabriolet a Turbo S Cabriolet je bez překvapení, což se ostatně dalo čekat - oba vozy vycházejí z přeplňovaných kupé. Novinkou je plátěná střecha s hořčíkovu konstrukcí. Její stažení zabere 13 sekund, manupilovat s ní lze i za jízdy do rychlosti 48 km/h.

Pod kapotou najdeme plochý šestiválec o objemu 3,8 litru, který u verze Turbo produkuje 520 koní, Turbo S nabídne výkon 560 koňských sil. Zrychlení z klidu na stovku je otázkou 3,5 sekundy, "esko" je o tři desetiny rychlejší. Maximální rychlost mají oba vozy stejnou - 318 km/h. Pohonné ústrojí spolupracuje se sedmistupňovou automatickou převodovkou PDK.

V Porsche však mysleli nejen na výkon, ale také na způsob, jak ho co nejefektivněji využít, cabriolet proto disponuje například řízenou zadní nápravou či aktivním výsuvným křídlem. 

Uvnitř výrobce nabídne dostatek luxusu, ve standardu najdeme například kožené čalounění interiéru, sportovní sedadla se širokými možnostmi nastavení, audiosystém Bose a připlatit si lze třeba za zpětnou kameru či funkci rozpoznávání dopravních značek.

České ceny zatím nebyly oznámeny, v Německu vyjde Turbo Cabriolet na 174 431 eur (asi 4,5 mil. Kč), Turbo S pak na 207 989 eur (zhruba 5,4 mil. Kč). První vozy by se k zákazníkům měly dostat ještě v letošním roce.