Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Porsche ukázalo řadu 718 ve verzi GTS. Čtyřválec zůstal, nyní produkuje 365 koní

Stuttgartská značka rozšiřuje nabídku verzí modelů 718, nyní nastal čas pro očekávanou variantu GTS. Dvojice Boxster a Cayman GTS se chlubí vyšším výkonem i trochu agresivnějším vzezřením.

18.10.2017
SDÍLEJ:

Porsche 718 Boxster GTS.Foto: Porsche

Zvenku si verze GTS všimnete hlavně díky černým detailům na karoserii, mezi něž patří zatemněná přední bi-xenonová a zadní LED světla, černá loga, uprostřed umístěné černé koncovky výfuku a matně černě lakovaná 20palcová kola.

Výkon byl u modelů 718 Boxster a 718 Cayman navýšen a uprostřed umístěný přeplňovaný čtyřválec boxer o objemu 2,5 litru nyní produkuje 365 koní (269 kW) a 430 Nm točivého momentu - tedy o 15 koní a 10 Nm více než u dosud nejvýkonnější varianty 718 S.

Nově vyladěnou motorizaci je nadále možno vybavit manuální šestistupňovou převodovkou nebo příplatkovou sedmistupňovou automatickou skříní PDK. U novinky je dále standardem sportovní balíček Sport Chrono, systém vektorování točivého momentu, adaptivní podvozek PASM a mechanický samosvorný diferenciál.

Dynamikou si verze GTS samozřejmě polepšila. Zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou 4,1 vteřiny (s automatickou převodovkou), což je o 3 setiny lepší čas než u verze 718 S. Povýšila i maximální rychlost, a to o 5 km/h na konečných 290 km/h.

V interiéru došlo také na pár změn a na palubní desce teď standardně sídlí stopky z balíčku Sport Chrono, sportovní sedačky mají středy polstrované alcantarou a tu najdete třeba rovněž na volantu, středovém tunelu a opěrkách. Pro okruhové využití je k dispozici zabudovaná aplikace Porsche Track Precision, jež řidiči umožní automaticky nahrávat, zobrazovat a analyzovat jízdní data skrze jeho smartphone.

Modely 718 GTS budou zanedlouho dostupné i na českém trhu. Prozatím však byly zveřejněny ceny jen pro Německo, kde otevřený 718 Boxster GTS začíná na částce v přepočtu 2 miliony korun, zatímco kupé 718 Cayman GTS startuje na 1,9 milionech.

Autor: Daniel Fuglevič

18.10.2017 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Škoda Fabia
Hyundai i20
Škoda Fabia
Toyota Avensis

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Prezidentská debata ve vlaku Deníku 20. listopadu na cestě z Prahy do Ústí nad Labem. Michal Horáček
5 16

Kandidáti prošli vlakem. Pro mě je to pohádka, řekl Horáček

Předseda Pirátů Ivan Bartoš (upostřed) převzal v jednacím sálu Sněmovny osvědčení o zvolení poslancem před jednáním Poslanecké sněmovny 20. listopadu v Praze. Osvědčení nově zvoleným poslancům předával za Státní volební komisi Václav Henych (vlevo)
5 11

On-line: Poprvé se schází noví poslanci. Vondráček z ANO bude předsedou

AKTUALIZOVÁNO

Jana Novotná dohrála svůj životní zápas. Zemřela v pouhých 49 letech

/VIDEO, FOTOGALERIE, ANKETA/ V nedožitých padesáti letech zesnula po těžké nemoci tenistka Jana Novotná, wimbledonská vítězka z roku 1998. Na bývalou světovou dvojku vzpomínají tenisové legendy.

Mugabe prý vzdal marný boj. Kdo ho v čele Zimbabwe nahradí?

/VIDEO/ Zimbabwský prezident Robert Mugabe dnes údajně přistoupil na to, že rezignuje. Informuje o tom stanice CNN s tím, že třidevadesátiletému vládci i jeho manželce byla garantována imunita.

Další schůzky s ANO? Nejprve představí svou vládu Zemanovi

Hnutí ANO chce oslovit sněmovní strany s programovým prohlášením své menšinové vlády až potom, co záměr představí prezidentovi Miloši Zemanovi. Předseda hnutí Andrej Babiš před ustavující schůzí Sněmovny zopakoval, že vítěz voleb nedostal šanci na sestavení většiny, protože ostatní strany spolupráci striktně odmítly.

První lanovka v Praze jezdila na Letné. Nahradil ji jezdící chodník

První lanovka v Praze. Většině lidí se automaticky vybaví ta na Petříně. Nejde ale o první lanovou dráhu v metropoli. Dříve vznikla lanovka na Letné, která fungovala od roku 1891. Ze začátku ji poháněl systém vodní převahy, poté jezdila na elektřinu. Později vozil na Letnou návštěvníky takzvaný pohyblivý chodník. Dnes po lanovce najdete už jen zbytky opěrných zdí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT