Největší zájem v rámci Evropy byl zaznamenán u zákazníků z Německa (15 kusů), za nímž následuje Švýcarsko (6), Velká Británie (5), Nizozemí (4) a Francie (3).

Společnost Lexus Europe nyní dodala svůj poslední vůz LFA evropskému zákazníkovi, a ukončila tím komerční prodej tohoto supersportovního vozu, jenž se v období od 15. prosince 2010 do 14. prosince 2012 vyráběl s vysokým podílem ruční práce tempem jeden vůz denně.

Majitelem vozu LFA s výrobním číslem 493 se stal pan Nicolas Schilling, dlouholetý příznivec Japonska, exportér francouzských a italských vín do domoviny vozů Lexus, který také ve Švýcarsku otevřel jednu z vůbec prvních restaurací s vybranou japonskou kuchyní.

„Nejprve mne uchvátil design LFA, ale když jsem uslyšel zvuk motoru tohoto úžasného stroje, okamžitě jsem poznal můj vysněný vůz,"komentoval pan Schilling.

V Evropě se prodalo celkem 40 vozů LFA, včetně čtyř kusů v úpravě Nürburgring Package. První vůz byl předán v únoru roku 2011. Z Evropy pocházel vůbec jediný zákazník na světě, který si zakoupil hned 3 vozy LFA; další dva zákazníci si objednali druhý vůz poté, co převzali první.

Bílá barva byla v případě LFA u evropských zákazníků vůbec nejoblíbenějším odstínem laku (prodáno 7 vozů v zářivě bílé a 7 vozů v perleťově bílé); za ní následují černá (5 vozů) a perleťově červená (4 vozy).

Pro perleťově modrý odstín laku (oblíbený u známého moderátora Jeremyho Clarksona), se rozhodli dva zákazníci – a další dva zvolili perleťově žlutou barvu.