Její jméno padalo už v souvislosti se čtvrtou edicí "legend", ale ta nakonec patří Rembrandtu Bugattimu, bratrovi zakladatele automobilky. Pátá verze dostala jméno Black Bess a poslední, šestá, tedy Ettore Bugatti. Pro úplnost, první tři edice nesly označení Jean-Pierre Wimille, Jean Bugatti a Meo Constantini.

Veyron Ettore Bugatti vychází z modelu 16.4 Grand Sport Vitesse, pohání ho tedy šestiválec dopovaný čtveřicí turbodmychadel, který disponuje výkonem 1200 koní a točivým momentem 1500 N.m. Z klidu na stovku vůz zrychlí za 2,6 sekundy, maximální rychlost činí téměř 409 km/h.

Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse Ettore Bugatti.

Od "běžného" Veyronu se liší řadou zajímavých detailů, například diamantem broušenými koly, karoserií z karbonu a leštěného hliníku či podpisy Ettore Bugattiho. Interiér se chlubí dvěma typy koženého čalounění a několika motivy připomínajícími model Type 41 Royale z roku 1932 - například platinou potažený reliéf s tančícím slonem mezi sedadly. Stejný motiv do vozu z 30. let navrhnul Ettoreho bratr Rembrandt.

Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse Ettore Bugatti.

Tři kusy série Les Légendes samozřejmě nebudou zrovna levné, každý z nich vyjde na 2,35 milionů eur, tedy zhruba na 65,4 milionu korun.