Verzi určené pro motorsport by každopádně nasvědčovalo masivní pevné křídlo, jež nám automobilka ukazuje prostřednictvím potemnělé fotky zádní části novinky. Známé tvary víka kufru s odrthovou hranou ale stoprocentně připomínají linie, které jsme viděli už na konceptu FT-1 před pár lety.

Právě studie FT-1 z roku 2014 (viz galerie) byla jakousi předzvěstí toho, jak bude nejspíše nová Supra vypadat. Jak ale bude nakonec vyhlížet produkční/civilní verze, na to si zřejmě budeme muset ještě počkat. Toyota si tyto informace drží pod pokličkou.

Jestliže nám ale japonský výrobce nejprve ukáže závodní verzi, i tak bychom si mohli design standardní verze lehce odvodit. Vůz chce Toyota ukázat na autosalonu v Ženevě, přesněji 6. března.

A jaké techniky se vlastně uvnitř nové Supry dočkáme?

Společný základ s BMW

Samozřejmě již dlouho víme, že Supra bude sdílet platformu s novým roadsterem BMW Z4, a to včetně části elektroniky a rovněž použitých motorizací.

Toyota by totiž chtěla nabízet hned několik verzí Supry a řada německých motorů by zahrnovala čtyřválce, šestiválce i hybridní systém. U šestiválcové verze se přitom mluví o výkonu kolem 335 koní (246 kW).

Hybridní varianta má přijít až v průběhu dalších let od uvedení a poslouží jako vrcholný model s nejvyšším výkonem. Detaily o ní jsou však zatím v neznámu.

Ze svého protějšku by měla Supra využít také automatickou převodovku, ale pro správné nadšence prý bude k mání i klasická manuální převodovka.

Nakonec se objevily zprávy o předpokládané hmotnosti, která se má pohybovat okolo 1490 kg ve verzi s plnou výbavou a těžší automatickou převodovkou. Cože nezní vůbec špatně ve srovnání s poslední, čtvrtou generací Supry z 90. let, která vážila v závislosti na variantě také kolem 1500 kg.

Finální odhalení nové Supry se očekává někdy v průběhu letoška, zatímco na trh by měla vstoupit až v roce 2019. Toyota si prostě dává na čas. Doufejme, že to bude stát za to.