Při ceně i nákladech na provoz Veyronu se vlastně není čemu divit. Ostatně posledních 20 kusů se prodává po zhruba 40 milionech korun.

Nová "bugatka" proto musí přijít s něčím mimořádným, mělo by to být auto, které prakticky nebude mít soupeře. A i když má koncern VW v portfoliu ještě luxusní značku Bentley, nástupce Veyronu musí být úplně jiná liga pro překvapivě rozdílné zákazníky. Vlastníci Bentley jsou totiž ve srovnání s majiteli Bugatti docela chudáci…

Jednoduše a jasně popsal rozdíl mezi klienty obou slavných značek šéf právě značek Bugatti a Bentley Wolfgang Durheimer. "Zákazníci Bentley a Bugatti jsou pozoruhodně odlišní. Zatímco průměrný majitel Bentley vlastní celkem 8 aut, průměrný majitel Bugatti má 84 vozů, tři tryskáče a jachtu," řekl Durheimer agentuře Bloomberg.

Není divu, že si na nástupci Veyronu dává výrobce záležet. Podle prvních zpráv by měl být lehčí, mít výkon až 1500 koní a podle šéfdesignéra VW Waltera da Silvy půjde o umělecké dílo. Novinka by měla být představena na konci příštího roku.