Hybrid Air, jak už napovídá název, využívá k pohonu stlačený vzduch. Narozdíl od ostatních hybridních systémů tedy nepotřebuje baterie, místo nich používá zásobník vzduchu.
Stlačený vzduch pak dokáže roztočit hydraulický motor, který je uložený vedle klasické spalovací jednotky, a rozpohybovat tak bez účasti benzinového agregátu přední kola. Vzduch v zásobníku samozřejmě nevydrží věčně, doplňuje se pouze regenerativním brzděním.
O skutečné efektivitě tohoto řešení zatím můžeme jen spekulovat, Peugeot však láká na průměrnou kombinovanou spotřebu 2,8 l/100 km, což zní sice lákavě, na druhou stranu tento údaj jistě počítá s co nejčastějším využitím vzduchu - to však nemusí být vždy možné, navíc neznáme podrobnosti o objemu zásobníku, ani o "výdrži" vzduchu v něm. Na tyto informace si ještě budeme muset počkat.