Hybrid Air, jak už napovídá název, využívá k pohonu stlačený vzduch. Narozdíl od ostatních hybridních systémů tedy nepotřebuje baterie, místo nich používá zásobník vzduchu.

Hybridní technologie Hybrid Air.

Stlačený vzduch pak dokáže roztočit hydraulický motor, který je uložený vedle klasické spalovací jednotky, a rozpohybovat tak bez účasti benzinového agregátu přední kola. Vzduch v zásobníku samozřejmě nevydrží věčně, doplňuje se pouze regenerativním brzděním.

Hybridní technologie Hybrid Air.

O skutečné efektivitě tohoto řešení zatím můžeme jen spekulovat, Peugeot však láká na průměrnou kombinovanou spotřebu 2,8 l/100 km, což zní sice lákavě, na druhou stranu tento údaj jistě počítá s co nejčastějším využitím vzduchu - to však nemusí být vždy možné, navíc neznáme podrobnosti o objemu zásobníku, ani o "výdrži" vzduchu v něm. Na tyto informace si ještě budeme muset počkat.