Range Rover Sport těží především ze svého designu, lehkého odpružení a inovativních technologií podvozku.

„Zcela nový Range Rover Sport je vozem bez kompromisů. Nyní má širší spektrum schopností Land Roveru, je jedním z vozů nejvíce zaměřených na silniční jízdu, které jsme kdy vyrobili, ale samozřejmě i nadále nabízí také bezkonkurenční schopnosti v terénu," uvedl John Edwards, šéf Land Roveru

Typickému designu předchozího modelu se dostalo přepracování a výsledkem je hladký a moderní vzhled v kombinaci s lepším využitím prostoru. Nový Sport je jen o 62 mm delší než jeho předchůdce, ale s délkou 4850 mm kratší než ostatní sedmimístná SUV a většina sedanů třídy E, takže s ním lze lépe manévrovat a parkovat.

Nové elektrické řízení se vyznačuje lehčím a přímějším pocitem z ovládání vozu. V nabídce budou dva systémy permanentního pohonu všech kol.

Zákazníci si mohou vybrat ze čtyř motorů. K dispozici budou dva přeplňované benzinové motory (5,0 l V8 o výkonu 510 koní a nový 3,0 l V6 o výkonu 340 koní) a dva dieselové motory (3,0 l TDV6 o výkonu 258 koní a SDV6 s 292 koní).

Tuto řadu motorů doplní později během letošního roku výkonná dieselová verze 4,4 l SDV8 (339 koní). Zákazníci si navíc budou moci objednat už během tohoto roku dieselový hybrid, který se začne dodávat od roku 2014.