Koleos je tak nově k dispozici jen se dvěma motorizacemi: první představuje turbodiesel 2,0 dCi s výkonem 150 koní, pohonem všech kol a manuální převodovkou. Druhou jednotkou je opět naftový dvoulitr, tentokrát o výkonu 175 koní a s automatickou převodovkou - opět s pohonem 4x4. 

Renault Koleos.

Obě varianty lze pořídit ve dvou výbavových stupních, přičemž už základní Dynamique je docela štědrý. Obsahuje například dvouzónovou automatickou klimatizaci, infotainment systém R-Link, zadní parkovací senzory či sedmnáctipalcová kola. Vyšší Privilege nabízí osmnáctipalcová kola, parkovací kameru se senzory vpředu a vzadu, systém sledování mrtvého úhlu, kožené čalounění, vyhřívaná přední sedadla nebo třeba značkový audiosystém Bose. Mezi příplatky najdeme metalický lak (13 500 Kč) a bi-xenonové světlomety (20 000 Kč).

Renault Koleos 2014

Při pohledu zvenku představuje největší změnu omlazení přední části vozu, která dostala nový nárazník, novou masku chladiče a větší znak výrobce. Rozšířena byla také nabídka designu kol a paleta laků karoserie, kterou rozšiřuje nový odstín Ebony Brown (na fotce).

Renault Koleos.

A ceny? Nejlevnější Koleos se slabší z dvojice motorizací vyjde na 704 900 korun, ve výbavě Privilege pak na 779 900 korun. Silnější provedení se samočinnou převodovkou startuje na 754 900 Kč, s vyšší výbavou stojí 829 900 Kč.