Renault Captur Helly Hansen totiž bude nově k dispozici se systémem nazvaným Extended Grip. Jeho smyslem je zajistit co nejlepší trakci i na kluzkých či obecně horších površích. Jen pro připomenutí: francouzský crossover se nedodává s pohonem všech kol.

Extended Grip nabídne tři režimy, které řidič aktivuje otočným ovladačem na středové konzoli. Mimo asfaltky či na sněhu se mohou hodit také pneumatiky typu Mud and Snow (bláto a sníh, M+S).

Renault Captur v edici Helly Hansen.

Nabídka pohonných jednotek pak zůstává stejná jako v případě běžného Capturu, můžete si tedy vybrat z trojice motorizací: základem je přeplňovaný tříválec TCe o objemu 0,9 litru a s výkonem 90 koní, zvolit lze také čtyřválec s turbem 1.2 TCe o výkonu 120 koní. Naftu polyká jediný motor - šestnáctistovka produkující 90 koní.

S edicí Helly Hansen jinak dostanete sedmnáctipalcová černá kola s diamantovým efektem, specifické kožené čalounění a výbavu zahrnující například elektricky sklopná zrcátka, automatickou klimatizaci, multimediální systém R-link, mlhová světla s přisvětlováním do zatáček a vyhřívaná přední sedadla. Samozřejmostí jsou různé doplňky s logy oděvní značky. Vůz lze pořídit v několika barevných kombinacích, exkluzivní pouze pro tuto edici je červený lak Flamme Red.

Renault Captur v edici Helly Hansen.

Prodej má být zahájen už v červnu, první kusy by k zákazníkům měly dorazit v září. Ceny zatím Renault neoznámil.