Design oživují například specifická sedmnáctipalcová kola, otvor pro přívod vzduchu k motoru umístěny na boku karoserie nebo třeba dvě koncovky výfuku. Nápadné pak je také oranžové lakování s černými pruhy. Renault ale pochopitelně nabídne i další barevné kombinace.

Ve srovnání s běžným Twingem dostalo GT snížený podvozek a výkonnější motor. Ten je pochopitelně i nadále umístěn u zadní nápravy a pohání zadní kola.

Jde sice o stejný tříválec o objemu 0,9 litru, jaký najdeme i v normálním Twingu, ale díky přemapování řídicí jednotky a upravenému sání se jeho výkon zvedl na 110 koní (81 kW) a točivý moment narostl na 170 Nm. Je tu tedy navíc 20 koní (15 kW) a 35 newtonmetrů.

Renault Twingo GT.

Údaje o dynamice zatím Renault neprozradil, očekávat ale snad můžeme zrychlení z klidu na stovku pod 10 sekund.

Další důležitou novinkou je spojení motoru s manuální převodovkou s kratšími převody. Výrobce si kromě toho pohrál s nastavením podvozku, dodal překalibrovaný stabilizační systém a řízení s variabilním převodem. Díky tomu má být Twingo GT jistější v zatáčkách, ovladatelnější a nabídne prý lepší zpětnou vazbu.

Veřejnou premiéru si Twingo GT vychutná 23. června na Festivalu rychlosti v Goodwoodu.