Nové provedení dostalo přídomek X a stejně jako běžný Beast vychází z britského Arielu Atom. Má stejnou techniku, američané však zesílili některé části podvozku a především Atom "oblékli" do karoserie z uhlíkových vláken.

Srdcem Beastu X je i nadále čtyřválec o objemu 2,4 litru, který však díky dvojici turbodmychadel a některým úpravám poskytuje ohromující výkon 700 koní, tedy o 200 více než standardní Beast.

Rezvani Beast X.

Motor je standardně spojen s klasickým šestistupňovým manuálem, za příplatek vám ale výrobce dodá i sekvenční převodovku. Poháněna jsou zadní kola.

Současně s výkonem se ale zvedla i hmotnost vozu, o téměř sto kilogramů. I tak však Beast X váží velice zajímavých 839 kilogramů. Není divu, že na stovku americká bestie zrychlí za pouhé 2,5 sekundy.

Rezvani Beast X.

Vyšší výkon si vyžádal jisté úpravy aerodynamiky, karoserie tak například dostala výrazné zadní dvojité křídlo či menší křidýlka po stranách. O odpružení se starají kompletně nastavitelné tlumiče Bilstein, o zastavení zase brzdy od společnosti Alcon.

Rezvani Motors chce z modelu Beast X vytvořit skutečnou specialitku, vzácný kousek pro vyvolené. Proto prý vyrobí jen pět exemplářů. A tomu odpovídá i cena, která činí 325 tisíc amerických dolarů (asi 8,03 milionu korun).