Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Rychlý, úsporný a praktický. Volkswagen představil Golf GTD Variant

Wolfsburg/Praha - Německá automobilka představila vrcholnou naftovou verzi Volkswagenu Golf Variant. Kombík s přídomkem GTD má nabídnout zajímavou kombinaci rychlosti, praktičnosti a nízké spotřeby paliva.

30.1.2015
SDÍLEJ:

Volkswagen Golf GTD Variant.Foto: Volkswagen

Novinku pohání dvoulitrový turbodiesel s výkonem 184 koní (135 kW) a točivým momentem dosahujícím až 380 N.m. Jde o stejný motor, jaký známe například z hatchbacku GTD, naftové Škody Octavie RS či vrcholného provedení Octavie Scout.

Proti kratšímu Golfu GTD je kombík o něco pomalejší, stovku pokoří za 7,9 sekundy - to je o 0,4 sekundy méně než v případě hatchbacku. Normovaná spotřeba mírně stoupla, konkrétně o dvě deci na 4,4 litru na 100 kilometrů v kombinovaném cyklu.

Od běžného Golfu Variant se GTD liší sportovněji vyhlížejícími nárazníky, výraznější maskou chladiče, černými střešními ližinami, chromovanou koncovkou výfuku či zatmavenými zadními světly. V základu auto stojí na sedmnáctipalcových kolech, ale za příplatek vám Volkswagen dá i "osmnáctky". Charakteristickým prvkem je také o 15 milimetrů snížený podvozek.

Volkswagen Golf GTD Variant.

Komu se bude zdát i takto upravený vzhled stále obyčejný, může sáhnout po příplatkovém paketu Sports and Design, který zahrnuje výše zmíněná osmnáctipalcová kola, červeně lakované brzdové třmeny a zatmavená okna. Kromě toho přináší i volič jízdních režimů.

Interiéru dominuje černá barva, s níž kontrastují hliníkové prvky či pedály z nerezové oceli. Samozřejmostí jsou sportovní sedadla a chybět by neměla ani hlavice řadicí páky vyvedená ve stylu golfového míčku. Snímek kabiny však zatím Volkswagen neuvolnil.

Oficiální premiéra vozu se uskuteční na březnovém autosalonu v Ženevě. Zajímavé ale je, že v Německu už si zájemci mohou Golf GTD Variant objednat - stojí tam 31 975 eur (v přepočtu asi 888 tisíc korun). Českou cenu zatím neznáme.

Autor: Redakce

30.1.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Škoda Octavia
Škoda Fabia
Renault Fluence
Kia Cee´d
Ilustrační foto.
2 5

Vznikne dálniční obchvat Česka? Rodí se již v hlavách úředníků

Šéf hnutí ANO Andrej Babiš se sešel s prezidentem Milošem Zemanem v Lánech
8 14

Dvě třetiny osobností regionů nejsou spokojeny s výsledky voleb

Nepozvaný Cimrman a nejhlasitější skladba světa: zhlédněte nejlepší videa dne

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku od něděle 22. do pondělí 23. října 2017.

Za propad ČSSD a TOP 09 mohou podle politologa chyby i nepřesvědčiví lídři

/INFOGRAFIKA, ANKETA/ Povolební rozčarování zažívá strana, která od roku 2006 neměla méně než dvacet procent hlasů. Dramatický propad sociálních demokratů věštil předseda poslaneckého klubu Jeroným Tejc. „Varoval jsem před ním už na březnovém sjezdu strany,“ připomněl končící poslanec.

AUTOMIX.CZ

Tohle opravdu není Superb. Škoda v Číně prodává jednu zvláštnost

Pro Škodu je čínský trh velice důležitý, prodá na něm totiž nejvíc aut. Věnuje mu proto zvláštní pozornost, což je nově znát i na omlazené Octavii. Verze pro čínské zákazníky se totiž od té evropské poměrně dost liší. Samozřejmě to ale není poprvé, co jsou modely určené pro jiné trhy pozměněné.

Zákeřný meningokok vzal život mladé dívce

Život 18leté dívky si v Ostravě vyžádalo v minulých dnech meningokokové onemocnění. Onemocnění mělo v jejím případě velmi rychlý průběh. Mladá pacientka zemřela do 24 hodin poté, co se u ní projevily problémy.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT