To znamená především nasazení modernizovaných motorů, které nové splňují emisní normu Euro 6 a mají být až o patnáct procent úspornější.

Dvoulitrové turbodiesely jsou nabízeny ve výkonových variantách 115 koní (85 kW), 150 koní (110 kW) a 184 koní (135 kW). Prostřední varianta se dodává také s pohonem všech kol.

K naftovým motorům přibudou zážehové jednotky 1.4 TSI (110 kW/150 k) a vrcholný dvoulitr TSI (162 kW/220 koní), který je standardně dodáván s převodovkou DSG.

Seat Alhambra.

Tento dvouspojkový automat je za příplatek k dispozici i pro další jednotky - kromě nejslabšího dieselu. Nová generace DSG nabízí funkci setrvačné jízdy pro úsporu paliva. Alhambra tedy pokračuje v jízdě s odpojeným motorem, jakmile řidič uvolní pedál plynu.

Ve výbavě se objevuje nová generace informačního a zábavního systému Seat Easy Connect, vybavená dotykovým displejem. Součástí sériové výbavy je multikolizní brzda: pokud dojde ke kolizi a řidič již nemůže své vozidlo ovládat, začne tento systém automaticky brzdit, aby zabránil sekundárním kolizím.

Seat Alhambra.

Novinkou v nabídce je také systém pro sledování mrtvého úhlu, objednat lze i adaptivní podvozek či masážní sedadla.

Vzhled vozu se změnil jen lehce. Alhambra se chlubí novými zadními LED světlomety a modernizovaným logem v upravené masce chladiče. Interiér nabízí nové kombinace barev, design volantu pochází z modelu Leon a některé ovládací prvky byly přepracovány.

Nová Alhambra se objeví u prodejců v průběhu léta, předprodej však bude zahájen již koncem května.