Motor má objem 6,2 litru a díky přeplňování nabízí výkon více než 600 koní. Přesné číslo Dodge zatím neprozradil, neznáme ani dynamické hodnoty. Stejně jako v případě slabšího Challengeru SRT (HEMI o objemu 6,4 l, výkon 492 koní) lze volit mezi manuální šestistupňovou převodovkou a osmistupňovým automatem.

Dodge Challenger SRT Hellcat.

Dodge se chlubí, že výrazně zapracoval na jízdních vlastnostech. Vůz má nastavitelný podvozek, změnit lze také účinek protiprokluzového systému. Challenger SRT Hellcat stojí na dvacetipalcových kolech, která obouvají 275 mm široké pneumatiky Pirelli P Zero Nero. O zpomalování se starají brzdy řádně dimenzované Brembo - kotouče vpředu mají průměr 390 mm. Jde tak o největší brzdy, jaké se kdy u vozů s legendárním označením Challenger objevily.

Nejsilnější Challenger se liší i upraveným vzhledem, má jiný přední nárazník, větší "lízátko" a výraznější spoiler na víku kufru. Zajímavostí jsou dva otvory pro přívod vzduchu k motoru - zaujaly místo, které u standardních verzí patří dvojici světlometů.

Dodge Challenger SRT Hellcat.

Nezvyklé také je, že k autu kupec dostane dva klíče. Černý má v sobě data pro běžnou jízdu, zatímco červený klíč vozu "přikáže" změnu nastavení pro ostřejší jízdu. A jen s ním bude mít řidič k dispozici plný výkon.

Produkce nového Challengeru SRT Hellcat (ale i slabšího SRT) začne ve třetím čtvrtletí tohoto roku. Ceny zatím neznáme.