Kodiaq ve výbavě L&K chce Škoda poprvé naživo ukázat na březnovém autosalonu v Ženevě. Už teď nám však zveřejňuje několik fotek takto specifikovaného modelu a rovněž informace o tom, co vlastně dostane navíc.

Zvenku poznáte Kodiaq L&K dle stylových nárazníků vpředu i vzadu, stejných jako na Kodiaqu Sportline, dále podle mřížky chladiče doplněné o chromované prvky, standardních 19palcových kol, full LED světlometů nebo plaket s nápisem Laurin & Klement na předních blatnících.

Návrh sedanu VinFast.
Ve Vietnamu vzniká první tamní automobilka. Vozy jí navrhuje Pininfarina

Interiér je pak možné zvolit v černém nebo béžovém provedení, doplňují je leskle černě lakované panely obložení, tříramenný multifunkční kožený volant a také standardně dodávaná elektricky nastavitelná přední sedadla včetně paměťové funkce.

Mezi další výbavu patří hliníkové pedály, textilní vkládané koberce, dešťový senzor, automatická clona vnitřního zpětného zrcátka, ambientní osvětlení interiéru a audiosystém Canton. Volitelně je možné u Kodiaqu L&K zvolit adaptivní podvozek. Do výbavy se pak standardně dostává progresivní posilovač řízení, který jsme už mohli vidět u řady další modelů koncernu Volkswagen.

Benzinové motory dostaly filtr pevných částic

Vrcholná provedení Kodiaqu budou v nabídce klasicky s benzinovými nebo naftovými motory a standardně s pohonem všech kol. Zároveň ale přijdou pro rok 2018 určité změny.

Mahindra Jeeto.
Tento indický náklaďáček s jednoválcem uveze těžší náklad než velký pick-up

Úplnou novinkou je u velkého SUV benzinový čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 150 koní (110 kW) se systémem deaktivace poloviny válců při nízkém zatížení. U dosud nabízeného čtyřválce 2.0 TSI zase došlo k navýšení výkonu ze 180 koní (132 kW) na 190 koní (140 kW). Tyto nové benzinové jednotky obdržely nově i filtry pevných částic.

K mání dále nechybí naftové motory ve formě agregátů 2.0 TDI naladěných na 150 koní (110 kW) či 190 koní (140 kW). V závislosti na motorizacích je nakonec dostupná i nová sedmistupňová automatická převodovka DSG nejnovější generace. Všechny motorizace jsou v případě Kodiaqu L&K spojeny s pohonem všech kol.

Jak bylo řečeno, Kodiaq L&K si odbude premiéru na ženevském autosalonu na začátku března. Do prodeje se tedy dostane určitě krátce poté. Ceny zatím nebyly zveřejněny. Aktuálně je nejdražší variantou Kodiaqu verze Sportline, jejíž cena startuje na 880 900 Kč.