Hosté této akce, jimiž bylo kolem 100 zástupců ze světa ekonomie a politiky s rozhodovací pravomocí, partnerů a novinářů, se mohli seznámit s řadou zcela nových technologií, které skupina PSA Peugeot Citroën vyvinula.

Za naprosto revoluční považují organizátoři především systém Hybrid Air, plně hybridní řešení využívající benzín a stlačený vzduch, což by vést až k vývoji vozu se spotřebou 2 l / 100 km.

Kromě toho byla představena rovněž další nová řešení, která se v nabídce vozů značek Peugeot a Citroën objeví v roce 2013.

EMP2, nová globální modulární platforma skupiny PSA Peugeot Citroën
V předpremiéře byla představena nová globální platforma skupiny „EMP2: Efficient Modular Platform 2". Tato platforma nové generace přináší výkonná řešení z hlediska modularity, výbavy a snižování emisí CO2.

SCR, moderní technologie pro odstranění oxidů dusíku (NOx) u vozů s naftovým motorem
Skupina PSA Peugeot Citroën zavede v roce 2013 selektivní katalytickou redukci (Selective Catalytic Reduction – SCR), díky níž si uchová své prvenství z hlediska účinnosti dieselových motorů a sníží úroveň emisí oxidů dusíku na úroveň benzínových motorů.

Vystaveny byly rovněž inovace, které připravují půdu pro automobil budoucnosti.

Eco Hybrid: široce dostupné hybridní řešení
Tato technologie, která se bude využívat u benzínových a naftových motorů segmentů B, C a D, umožní dosáhnout úspor 15 g CO2 a až o 15 % nižší spotřeby.

Koncept Dedicated-EGR (Exhaust Gas Recirculation – recirkulace výfukových plynů): inovativní řešení optimalizující spotřebu benzínových motorů
Tato novinka je určená pro zlepšení výkonu benzínových motorů a dosažení výrazných úspor paliva.

HYdole: DOminantně eLEktrický HYbrid
Skupina vyvinula za pomoci svých partnerů dobíjecí hybridní předváděcí vůz umožňující zcela klidné řízení elektromobilu, aby otestovala možné využití vozu budoucnosti a splnila očekávání zákazníka z hlediska dojezdu, komfortu a cenové dostupnosti.

VéLV: lehký městský elektromobil
60 % cest po městě probíhá v osobních vozech, což má za následek vysoké emise CO2. Cílem projektu lehkého elektromobilu VéLV je řešit potřeby jízd po městě a předměstích, s rekordní spotřebou elektrické energie pouhých 85 Wh/km.