Nebude to ale samozřejmě hned, vývoj auta zabere ještě několik let.

Už na první pohled BladeGlider zaujme nezvyklým klínovitým tvarem. Přední část je široká pouze 1 metr, směrem vzad se znatelně rozšiřuje. Díky tomuto řešení má být vůz mimořádně aerodynamický, agilní a ovladatelný. Rozložení hmotnosti je 30/70 ve prospěch zadní nápravy.

Koncept Nissan BladeGlider.

Kvůli dosažení co nejnižší hmotnosti a co největší tuhosti současně je šasi vyrobeno z karbonu, díly karoserie jsou z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny. 

Zadní kola pohání dva elektromotory - oba jsou integrovány právě v kolech a mohou fungovat nezávisle na sobě. Energii čerpají z lithium-iontových baterií, které jsou umístěny v dolní části zádě auta a snižují tak i těžiště vozu. O výkonu a dynamických schopnostech Nissan zatím mlčí.

Koncept Nissan BladeGlider.

Třímístná kabina nabízí uspořádání 1+2, řidič tedy sedí osamocen vpředu.

Kromě BladeGlideru Nissan samozřejmě ukáže i další auta a studie, například nový X-Trail, několik MPV, a především očekáváný sporťák GT-R Nismo. O něm však zatím výrobce v podstatě nic neprozradil.