Základ tedy tvoří klasická C1 druhé generace, která spolu se sesterskými Peugeotem 108 a Toyotou Aygo z kolínského závodu TPCA spatřila světlo světa na začátku letošního roku. Urban Ride má ale o 1,5 cm vyšší podvozek a o jeden centimetr se zvýšil rozchod kol. Jiné jsou nárazníky, boční prahy a přibyly ochranné plasty celého spodku karoserie. V nabídce má být klasická nebo plátěná střecha.

close Citroën C1 Urban Ride. zoom_in

O dalším osudu studie není jasno, ale Citroën zřejmě produkci nevylučuje. Návštěvníci pařížského autosalonu totiž mohou hlasovat, zda se bude v Kolíně další verze malého Citroënu C1 vyrábět.

U vystaveného vozu na stánku Citroënu je sloupek s dotykovým panelem, kde může každý návštěvník přidat svůj hlas "ano" nebo "ne" na otázku, zda chce, aby se vůz vyráběl komerčně. Výsledek dotazování zřejmě není nijak závazný, nicméně k němu vedení automobilky bude přihlížet.