Zhruba pět metrů dlouhé VisionC má podobu pětidveřového kupé. Podle Kabaně nejde o jeden konkrétní model, ale spíše naznačuje směr, kterým se chce automobilka ubírat.

Koncept Škoda VisionC.

VisionC zaujme širokou maskou chladiče a výraznými světlomety ve tvaru protažených trojúhelníků spolu s trojúhelníkovými mlhovkami. Kapota je protažena hodně dopředu a vpravo a vlevo je zvýrazněna podélnými prolisy. Na bocích vozu je zvedající se linie končící takzvanou žraločí ploutví u zadních dveří. Škoda použila bezrámová okna a zapuštěné kliky.

Například kliky se ale podle Kabaně rozhodně v sériovém provedení neobjeví kvůli bezpečnosti. Například zadní část je ale prý se superbem téměř totožná.

Koncept Škoda VisionC.

VisionC stojí na modulární platformě MQB a pod kapotou ukrývá přeplňovaný motor 1,4 TSI s výkonem 110 koní, který je konstruován pro spalování zemního plynu i benzinu

Nový dynamičtější rukopis Škody by se mohl objevit i u chystaného velkého SUV, které by mohlo přijít v roce 2016. Částečně se ukáže i u nové Fabie, chystané na letošní rok.

Koncept Škoda VisionC.

"Mohu prozradit, že Fabia bude mít charakteristické zadní světlomety ve tvaru písmene C, ale jinak bude zadní část velmi překvapivá," uvedl Kabaň. Škoda pro Fabii chystá pestrou paletu kombinací barev pro karosérie i interiéru. Poprvé vůz ukáže zřejmě v létě.