Dá se předpokládat, že sériové provedení se od konceptu nebude příliš lišit. Studie byla 4690 mm dlouhá, 1780 mm široká, 1485 mm vysoká a rozvor měla 2650 mm. Rozměry tak vyplňuje prostor mezi modely Impreza a Legacy.

close Subaru Levorg. zoom_in

Výrobce zatím příliš informací neprozradil, podle starších zpráv však víme, že se pod kapotou objeví dvojice přeplňovaných zážehových boxerů - slabší šestnáctistovka nabídne výkon 170 koní a točivý moment až 250 N.m, silnější dvoulitr se pak chlubí 300 koňskými silami a 400 N.m. Oba motory jsou spřaženy s bezestupňovým ústrojím Lineartronic (převodovka typu CVT), manuální převodovka chybí. Poháněna jsou, jak je u Subaru obvyklé, všechna kola. 

close Subaru Levorg. zoom_in

Na japonském trhu začne automobilka už 4. ledna přijímat objednávky, základní provedení stojí zhruba 505 tisíc korun. O dostupnosti modelu Levorg v Evropě zatím nic nevíme, což platí i o příbuzném sedanu WRX.