Design se měnil opravdu jen decentně. Všimnout si můžeme nových LED světlometů, odlišného nárazníku, hliníkového křidélka na zádi nebo nových kol. Uvnitř najdeme nový volant nebo třeba 4,2palcový barevný displej v přístrojovém panelu. Auto dostalo také nový multimediální systém.

Technici se však zaměřili na pohonnou jednotku. Jde sice stále o plochý atmosféricky plněný dvoulitrový čtyřválec, jeho výkon ale díky novému sacímu potrubí a výfukovému systému mírně vzrostl - o 5 koní na 205 koňských sil (151 kW). Točivý moment nově dosahuje 212 Nm. Tyto změny ale platí pouze pro verzi s šestistupňovou manuální převodovkou.

Subaru BRZ.

Modernizované BRZ s manuálem se kromě toho může pochlubit kratším stálým převodem, což by mělo vést k působivější akceleraci.

Ovladatelnost a chování na silnici pak mají vylepšit úpravy podvozku. BRZ dostalo například větší zadní stabilizátor, tužší pružiny a jinak naladěné tlumiče. 

Skutečným nadšencům pak Subaru nabídne paket Performance obsahující výkonnější brzdy Brembo, tlumiče Sachs a černá sedmnáctipalcová kola. Tato verze bude k dispozici výhradně se šestistupňovou manuální převodovkou. Dorazí ale bohužel až příští rok.

Standardní modernizované BRZ by se přitom mohlo začít prodávat už na podzim.