Vnějšími rozměry mezi taková auta skvěle zapadá, dokonce je lehce překonává: na délku měří 3999 milimetrů (pro srovnání, Škoda Fabia má 3992 mm), na šířku 1745 mm a na výšku 1470 mm. Rozvor náprav dosahuje 2520 mm (u Fabie 2470 mm).

Suzuki slibuje dostatek místa pro pět pasažérů a také poměrně velký zavazadlový prostor: má objem 355 litrů, což je nejlepší hodnota v segmentu.

Suzuki Baleno.

Kabina však nabídne i moderní technologie. Pro vyšší úrovně výbavy je k dispozici multimediální systém se sedmipalcovým dotykovým displejem a možností propojení s chytrým telefonem. V ceníku se objeví také zadní kamera, adaptivní tempomat či nouzové brzdění.

Baleno stojí na nové platformě, která je prý o 15 procent lehčí než ta dosud používaná, ale současně je pevnější. Podvozek vpředu využívá nápravu typu MacPherson, vzadu je torzní příčka. Vůz váží jen necelých 900 kilogramů.

Suzuki Baleno.

I proto Suzuki mohlo sáhnout po malých motorech. Základem je atmosfericky plněná dvanáctistovka s výkonem 90 koní (66 kW) a 120 Nm točivého momentu, která bude k dispozici s pětistupňovým manuálem, případně s automatickou převodovkou CVT.

Výrobce tuto jednotku nabídne i s "mild-hybridním" systémem SHVS, který umí "uskladnit" brzdnou energii a v případě potřeby ji využít při rozjezdech či startech.

Na vrcholu nabídky je přeplňovaný litrový tříválec disponující výkonem 112 koní (82 kW) a nejvyšším točivým momentem 170 Nm. Standardně k němu bude dodávána opět pětistupňová ručně řazená převodovka, Suzuki však nabídne i šestistupňový automat.

Do prodeje nové Baleno zamíří na jaře příštího roku.