První studií je Suzuki Hustler, malé auto především do města, které může tak trochu připomínat krabici na kolech. Hustler současně vypadá ze všech studií "nejopravdověji" - mohl by tedy být blízko sériové výrobě.

Koncept Suzuki Hustler Coupe.

Na tokijském autosalonu se ukáže také sourozenec Hustler Coupe. Ten však i přes pojmenování ve skutečnosti kupátkem není, má klasické dva páry dveří - zadní však mají ukryté kliky.

Další novinkou je koncept Crosshiker, malý, třídveřový crossover se skleněnou střechou a hmotností pouhých 810 kilogramů. O jeho pohon se stará nově navržený zážehový tříválec o objemu jednoho litru.

Koncept Suzuki Crosshiker.

Studie X-Lander pak už má i off roadové ambice. SUV bez střechy stojí na technice slavného modelu Jimny, má však nový pohon všech kol, novou robotizovanou převodovku a pod kapotou najdeme hybridní pohonné ústrojí, jehož základem je benzinový motor o objemu 1,3 litru.

Koncept Suzuki X-Lander.

Kromě zmíněné čtveřice se v Tokiu objeví také koncept iV-4, který už známe z Frankfurtského autosalonu a řada současných produkčních modelů.