Začněme u menší studie iM-4, která je z technického pohledu docela zajímavá. Přestože je auto vnějšími rozměry malé, na délku měří jen 3693 milimetrů, na šířku 1709 a na výšku 1566 mm, rozvor náprav dosahující 2438 milimetrů naznačuje, že by se uvnitř mohla pohodlně usadit čtveřice cestujících.

Suzuki iM-4.

Vystačit si však zatím musíme pouze s předpokladem, Suzuki totiž interiér dosud neukázalo.

Crossover iM-4 stojí na nové platformě (stejně jako hatchback iK-2), která má uspořit celkovou hmotnost, ale současně nabídnout vyšší tuhost. Vůz pohání turbodmychadlem přeplňovaná dvanáctistovka, která je součástí mikrohybridního ústrojí, v němž elektromotor pomáhá zvýšit efektivitu soustavy.

Zdroj: Youtube

Zajímavou záležitostí je u tak malého vozu pohon všech kol. Není vyloučené, že iM-4 představuje předobraz nástupce modelu Jimny.

Suzuki iK-2 sází na tradičnější motor, pod kapotou se nachází přeplňovaný litrový tříválec, který roztáčí přední kola. Výrobce však prozradil, že produkční verze bude k dispozici také s hybridním pohonným ústrojím.

Suzuki iK-2.

Rozměry (délka 4023 mm, šířka 1920 mm a výška 1450 mm) napovídají, že iK-2 může být předobrazem nástupce současného modelu Swift. Vzhled auta odpovídá novému designovému stylu značky, jemuž u Suzuki říkají Liquid Flow. Označení lze do češtiny přeložit jako "tok kapaliny". Vyjadřovat prý má energii, s níž kapalina obtéká ploché předměty.

Zdroj: Youtube

Suzuki zatím iK-2 prezentuje jako designovou studii, ale už příští rok by mě. dorazit od ní odvozený produkční automobil.