Jelikož se na veřejnost dostala velká část celé série fotografií nového BMW X5 včetně detailních záběrů, lze předpokládat, že se opravdu díváme na hotovou novinku přichystanou k oficiální premiéře. Po designové stránce přitom možná trochu překvapí.

Vepředu se, jak naznačoval některé starší zprávy, opravdu ukazují nové a větší ledvinky mřížky chladiče, které jsou nepatrně propojeny. U modelu ve sportovním M paketu navíc BMW nebude šetřit chromem. Větší jsou poté i otvory přívodu vzduchu v předním nárazníku. V nabídce nebudou chybět ani laserové světlomety.

Největší změny vzadu se pak odehrávají na samotných světlometech, které mají razantně pozměněný tvar a vzhled, možná nyní i trochu netypický pro vozy BMW. U sportovního paketu se dále na zadním nárazníku objeví velké a nejspíše falešné, chromované koncovky výfuku.

Fotografie interiéru odhalují nový tříramenný volant a jinak rozvrženou palubní desku, kdy místo středového displeje infotainmentu zasahuje až do kapličky přístrojů před řidičem. Klasickým budíkům pak odzvonilo a X5 přichází s moderním digitálním štítem. Uvnitř je možné také zahlednout barevné ambientní osvětlení.

Technicky bude novinka postavena na poslední architektuře CLAR, kterou již používá současná řada 5 a 7. Podvozek má dostat X5 zcela nový a úspory hmotnosti na šasi mají zajistit zhubnutí až o 200 kg vůči předchozí generaci.

Pod kapotou bychom očekávali nabídku benzinových i naftových čtyřválců a šestiválců, přičemž nejsilnější verze bude nejspíš používat i osmiválcovou jednotku. U nejostřejší X5 M se poté dostane pod kapotu zřejmě podladěná verze 4,4litrového V8 se dvěma turby přímo ze současného sedanu M5.