Za přestavbou Continentalu stojí nizozemský prodejce klasických vozů Classic Youngtimers Consultancy. Přesněji vzniklo nadšenou prací skupinky zaměstnanců této firmy a chvíli fungovalo jako propagační vůz.

Úprava pak zahrnuje všechno, co byste si pod pojmem „terénní Bentley“ mohli představit. Kola jsou obutá do schopných kamenodrtičů, podvozek byl zvýšen o 8 centimetrů, přičemž vzduchové odpružení a zavěšení bylo dále celkově vylepšeno a zpevněno. Podvozek je chráněn lyžinami.

Nechybí širší rozchod kol společně s dodatečnými blatníky na karoserii, zahrádka se světelnou rampou a rezervním kolem, vyladěný výfuk pro agresivnější projev a další maličkosti.

Continental si přitom zachovává svůj masivní, dvakrát přeplňovaný motor W12 o objemu šesti litrů, který je dobrý pro 560 koní (412 kW) a 650 Nm točivého momentu. Samozřejmostí je pohon všech kol.

Uvnitř pak nejde o žádnou rallye Dakar fantazii, jelikož na svém místě zůstal všechen luxus pravého Bentley s hromadami kůže, chromu, dřeva a pohodlnými sedačkami. Zatímco tedy budete exteriér vozu barvit na hnědo, uvnitř zažijete klasickou pohodu z jízdy v komfortním GT.  

Auto má najeto 85 166 km a dle prodejce o něj bylo skvěle pečováno. Jedinou překážkou je tak výlet do Nizozemí, kde se auto nachází. Cena je bohužel na vyžádání jen pro opravdové zájemce. Inzerát najdete zde.