Vůz zatím vznikne v podobě konceptu. A jediná dosud zveřejněná ilustrace ukazuje, že chystaný supersport vychází svými tvary z prototypu TS050 Hybrid třídy LMP1, se kterým značka bojovala v šampionátu vytrvalostních závodů. Hlavně typická kopule kabiny, nízké boky a rozměrné zadní křídlo naznačují inspiraci v závodní technice.

Zatím ovšem není jasné, kam si očekávaný koncept divize Gazoo Racing pojmenovaný GR Super Sport můžeme zařadit. A jestli půjde vážně jen o koncept, nebo nás Toyota láká i na produkční verzi. Silniční supersport a limitovanou okruhovou hračku by totiž určitě přivítal nejeden fanoušek Toyoty.

Plánované testovací středisko BMW u Sokolova.
BMW vybuduje v Česku testovací centrum. Za pět miliard

Automobilka pouze dodává, že koncept využije technologického know-how, které Toyota nasbírala právě účastněním se ve vytrvalostních závodech. Nejspíše tedy čekejme hybridní techniku, pohon všech kol a velmi chytrou elektroniku k přerozdělování výkonu.

Chystaný koncept je součástí plánu šéfa Toyoty Akia Toyody, který má zájem automobilce vrátit její sportovnější charakter. Sám Toyoda je nadšencem do motorsportu, občas závodí a v rámci divize Gazoo Racing by chtěl nabízet více aut pro nadšence do řízení.

Nový koncept GR Super Sport bude oficiálně představen v lednu na tokijském autosalonu. Odhalení nové generace Toyoty Supra pak v Tokiu zřejmě nemáme čekat, její premiéra zatím nebyla stanovena.