Při přípravě Gladiatoru oslovila Toyota úpravce Retro Vehicle Enhancements, který dodal Hiluxu velkou spoustu parádních terénních doplňků po vzoru „americké školy“. Hilux stojí na zvýšeném podvozku a obut je do balónových terénních pneumatik na dvacetipalcových ráfcích.

Nechybí ani do terénu nezbytné hračky jako naviják, LED světelná rampa nebo šnorchl, umožňující brodění hlubokou vodou. Ochranu před nepřízní terénu pak zajišťuje ochranný plech pod motorem, rám předního nárazníku a plastové nástavce blatníků.

Auto s drsným výrazem má však i svou komfortní stránku. Interiér dostal čalounění z červené kůže, karbonové dekory a speciální koberečky s logem Gladiator, lemující i většinu exteriéru.

Po kladných ohlasech diváků v rámci veletrhu Mystery Creek Fieldays se Toyota rozhodla, že přivede Gladiatora k životu coby limitovanou edici, dostupnou v tamní dealerské síti. V některých ohledech sice nebude Gladiator tak drsný jako koncept, neboť některé prvky se zkrátka nedají homologovat pro silniční provoz, ale i tak se má jednat o velmi hezkou hračku.

Až si skoro říkáme, že chceme podobně švihácký pick-up i na našem trhu! Ať nám nikdo netvrdí, že by se tady pár kusů takového Gladiatoru neprodalo. Ideálně tedy v případě, že by měl pod kapotou silnější motor, než je standardní čtyřválcový turbodiesel 2.4 D-4D o výkonu 150 koní (110 kW).