Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Toyota konečně úplně odhalila nové Aygo. Vypadá naštvaně

Ženeva /FOTOGALERIE/ - Toyota na ženevském autosalonu představila nové Aygo. Malé auto do města se bude stejně jako sourozenci Peugeot 108 a Citroën C1 vyrábět v kolínské automobilce TPCA. Prodávat se začne v červnu.

4.3.2014
SDÍLEJ:

Zatímco Citroën i Peugeot sázejí především na oblou roztomilost, Aygo vypadá docela přísně. Skoro až naštvaně. Hlavním desigovým prvkem je výrazné "X" vymezující prostory kolem masky chladiče a oproti francouzské dvojici vypadá dynamičtěji i silueta, na čemž má největší podíl stoupající spodní linka bočních oken.

Toyota Aygo.

Netradičně Toyota přistoupila k možnostem individualizace, na karoserii totiž najdeme vyměnitelné plastové díly - celkem jich je deset. Barevné provedení karoserie tak půjde doplnit v podstatě libovolnou kombinací vyměnitelných prvků.

Rozměrově je samozřejmě vůz takřka totožný jako francouzská dvojice a stejně jako Peugeot a Citroën, také Aygo bude k dispozici v pětidveřovém i třídveřovém provedení. Dostane se i na "polokabriolet" s posuvnou plátěnou střechou. Pro zavazadla je k dispozici kufr o objemu 168 litrů.

Toyota Aygo.

Aygo je prvním z trojčat, které nám umožňuje nahlédnout do interiéru nové generace kolínských prcků. Kabina po vzoru exteriéru nabídne široké možnosti přizpůsobení vzhledu vlastnímu vkusu a i zde najdeme vyměnitelné plastové díly. Jedinou skutečně danou barvou je lak karoserie viditelný na částech dveří.

Toyota podle očekávání tvrdí, že uvnitř došlo ke zlepšení ve všech myslitelných směrech. A i když jde o malý vůz, slibuje, že se na zadní sedadla pohodlně usadí dva dospělí cestující.

Sympatický je seznam výbavy, a to i té příplatkové. Aygo totiž podobně jako dva Francouzi nabídne řadu prvků výbavy, které nejsou v tomto segmentu úplně obvyklé. Připlatit si například lze za kožené čalounění. Jinak v základu najdeme rádio s USB č multimediální systém x-touch se sedmipalcovým dotykovým displejem a s funkcí MirrorLink. Ta umožňuje propojední auta s chytrým telefonem a "promítání" jeho systému právě na obrazovku.

Toyota Aygo.

V době uvedení do prodeje budou moci zájemci zvolit ze tří motorizací. Všechny však používají zážehový stejný litrový tříválec VVT-i s výkonem 69 koní a s točivým momentem 95 N.m. Spotřeba v základním provedení s pětistupňovou manuální převodovkou má činit 4,1 l/100 km, v úsporné verzi Eco s prodlouženým čtvrtým a pátým rychlostním převodem a s pneumatikami s nízkým valivým odporem dokonce 3,9 l/100 km. Třetí možnost představuje agregát zkombinovaný s robotizovanou převodovkou x-shift.

Toyota Aygo.

Druhá generace Toyoty Aygo se u nás začne prodávat v červnu, ceny zatím výrobce neprozradil.

Autor: Redakce

4.3.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Škoda Octavia
Škoda Fabia
Renault Fluence
Kia Cee´d
Vteřiny dne

Vteřiny dne. Rychlý přehled pro ty, kteří nemají čas číst

Protivládní protesty v Polsku
1 6

V Polsku přituhuje, až osm set lidí je stíháno za protesty proti vládě

Nepozvaný Cimrman a nejhlasitější skladba světa: zhlédněte nejlepší videa dne

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku od něděle 22. do pondělí 23. října 2017.

Výsledek voleb je oficiální. Babiš a Faltýnek mají novou imunitu

Výsledky víkendových voleb do Poslanecké sněmovny byly dnes vyhlášeny ve Sbírce zákonů. Od středy do příštího pátku bude možné regulérnost voleb zpochybnit u Nejvyššího správního soudu. Oficiálním vyhlášením výsledků bude zároveň přerušeno trestní stíhání některých poslanců včetně Andreje Babiše či Jaroslava Faltýnka z ANO, kteří získali zvolením znovu imunitu. Policie tak o vydání k trestnímu stíhání bude muset požádat znovu.

Zapečený brouk nebo myší trus: zajít v Praze do restaurace je stále risk

/INFOGRAFIKA/ Restaurace a obchody s potravinami si stále nevedou příliš dobře, v celé republice jich Státní zemědělská a potravinářská inspekce od počátku roku uzavřela přes 120. K nejčastějším příčinám problémů patří výskyt škůdců a zanedbaný úklid.

Vznikne dálniční obchvat Česka? Rodí se již v hlavách úředníků

Paprsky dálnic od Prahy směrem do regionů nebudou do budoucna stačit. Už nyní je třeba přemýšlet o rychlých spojkách mezi krajskými městy, které by postupně dotvořily okruh kolem České republiky. Na silniční konferenci v Brně to řekl šéf Ředitelství silnic a dálnic Jan Kroupa.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT