Třílitrový přeplňovaný šestiválec v přiostřené M2 Competition nabídne moc hezkých 410 koní (302 kW) výkonu a 550 Nm točivého momentu. Jen pro srovnání, větší M4 se chlubí výkonem o 15 koní (11 kW) vyšším, ovšem točivý moment je u obou aut stejný.

Chceme-li výkon měřit ve zrychlení z nuly na sto, máme tady odstupňování v desetinách sekund. Klasická M2 zrychlí podle specifikací za 4,3 sekundy, M2 Competition za 4,2 sekundy a M4 za 4,1 sekundy. Všechny časy jsou platné pro dvouspojkovou automatickou převodovku a těžko říct, zda BMW nabídne M2 Competition i s manuálem.

Subaru WRX STI.
Subaru zachová manuál pro příští WRX STI. A co motor?

Co se týče zevnějšku a změn oproti standardní verzi, rozeznat standardní M2 a provedení Competition vyžaduje zkušené oko. V přední části přibyly akorát průduchy ve spodní části nárazníku a klasické ledvinky kapoty jsou nově lemovány černou barvou místo chromu. Dost možná nejvýraznější jsou však nová zrcátka, jejichž tvar pochází právě z M4.

O první únik fotek a informací se postaralo australské zastoupení BMW, jehož webová prezentace odhalila novinku předčasně. Oficiální představení M2 Competition je ovšem naplánováno až na autosalon v Pekingu, konaný koncem tohoto měsíce.