Nové benzinové motory s označením VTEC Turbo budou mít objemy 1 litr, 1,5 litru a 2 litry, mají přímé vstřikování paliva a technologii proměnlivého časování ventilů.

Nový přeplňovaný tříválec od Hondy.

Společně s 1,6litrovým dieselovým motorem a hybridními technologiemi naleznou tyto nové přeplňované motory uplatnění u celé řady připravovaných globálních modelů, vždy s ohledem na požadavky místního trhu a na charakteristiky daného vozidla.

Nejmenší z trojice je litrový tříválec, který bude orientován především na úsporný provoz. Větší výkon pak nabídne 1,5litrový čtyřválec. Konkrétní hodnoty zatím neznáme, ale oba motory mají být v oblastech výkonu a spotřeby na špici v daných objemových kategoriích.

Nový přeplňovaný dvoulitr od Hondy.Více informací Honda poskytla k nejsilnější z novinek. Prvním motorem z řady VTEC Turbo, jehož se dočkáme v Evropě, bude dvoulitr který bude dostupný pro připravovaný Civic Type R.

Automobilka slibuje výkon přes 280 koní. Mimochodem, vývojový prototyp ostré verze modelu Civic i se zmíněným motorem pod kapotou už Honda pečlivě testuje.

Vývojový prototyp Hondy Civic Type R.

A je tu ještě jedna novinka. Japonský výrobce doplní nabídku převodovek o nový osmistupňový dvouspojkový automat s netradiční konstrukcí. Její součástí je totiž hydrodynamický měnič točivého momentu, známý spíše s z klasických samočinných převodovek. Honda si od tohoto kroku slibuje jemnější chod převodovky především v nízkých rychlostech.