Naznačil to alespoň šéfkonstruktér divize M Albert Biermann v rozhovoru pro britský časopis Autocar. Podle něj je na trhu pro podobný vůz prostor. "V tomto segmentu jsou peníze. Stačí je jen zvednout," prohlásil.

BMW M7 by opravdu mohlo dávat smysl. Mercedes-Benz už déle úspešně prodává třídu S upravenou od AMG, Audi zase boduje modelem S8. Divize M však ostrou "sedmičku" dlouho tvrdohlavě odmítala. Velké rozměry a hmotnost se prý neslučovaly s vizemi sportovního oddělení.

Jenže to samé BMW tvrdilo i o možných "eMkových" verzích bavorských SUV - jak to s nimi dopadlo, všichni víme. Modely X5 M a X6 M nakonec vznikly a mají docela úspěch. Takže se přímo nabízí šance pustit se i do robustní limuzíny.

V současné době mají zájemci o ostrou "sedmu" vlastně jedinou možnost, mohou sáhnout po modelu Alpina B7 Biturbo s výkonem 540 koní. Pokud by však měla vzniknout M7, bude se podle Biermanna od Alpiny výrazně odlišovat. Šéfkonstruktér divize M však současně dodává, že zástupce BMW v segmentu nejsilnějších limuzín zatím není v plánech, přednost prý mají jiné projekty. I tak však mohou jeho slova leccos naznačovat.