Nejzajímavější na ní je pohon. Vůz totiž pod kapotou ukrývá přeplňovaný dvoulitr naladěný na 265 koní (195 kW), který však umí krátkodobě zvýšit výkon až na 291 koní. Motor je spojen s dvouspojkovým automatem DSG, s přenosem výkonu přes přední kola na silnici pomáhá samosvorný diferenciál.

Koncept Volkswagen Golf GTI Clubsport.

Volkswagen přitom už potvrdil, že 265koňový Golf není jen showcarem pro sraz u Wörthersee, ale že jej bude skutečně vyrábět. Stane se tak začátkem příštího roku a čekat prý máme také verzi s manuální převodovkou.

Koncept Volkswagen Golf GTI Clubsport.

Vzhledově se novinka od běžného GTI liší především jinými nárazníky, střešním spoilerem či zadním difuzorem. Studie stojí na devatenáctipalcových kolech, sériové provedení však zřejmě dostane "osmnáctky".