Automobilce se totiž nedařilo snížit náklady na produkci na plánovanou úroveň. "Je stále obtížnější splnit cíl nákladů nutný pro schválení výroby levného vozu," prohlásil na začátku března ředitel vývoje značky VW Heinz-Jakob Neusser. "Nemá smysl schválit vozidlo, které nesplní naše cíle," dodal.

Podle německých médií však byl projekt superlevného vozu přepracován a problémy s vysokými náklady na výrobu vyřešeny. Do několika týdnů má být nová značka koncernu schválena i jeho vedením. A produkce by se měla rozběhnout na přelomu let 2016 a 2017 v Číně, VW na ní bude spolupracovat s některým ze svých tamních partnerů.

Nejlidnatější země světa bude také první trhem, později se počítá s rozšířením prodeje i do dalších asijských států, například Indie, vůz určitě zamíří i do Afriky či Latinské Ameriky. S Evropou se zatím zřejmě příliš nekalkuluje - pokud na ni dojde, půjde pravděpodobně jen o její východní část.

Volkswagen by rád vyráběl až 500 tisíc exemplářů ročně, levný vůz by se tak stal důležitou součástí plánu koncernu stát se do roku 2018 největším výrobcem aut na světě.