Výroba v Uddevalle, továrně, která vznikla jako společný podnik automobilky a italské karosárny Pininfarina, má být ukončena ve druhé polovině roku, Volvo tento krok vysvětluje nízkou produktivitou a vysokými náklady. Pravda je, že výrobní kapacita závodu činila pouhých 20 tisíc vozů ročně a že zde vznikal jediný model. Mimochodem, rozchod Volva s Pininfarinou by měl švédskou automobilku vyjít na 30 milionů euro (zhruba 750 milionů korun). Poslední kus C70 údajně poputuje do firemního muzea v Göteborgu.

V současnosti se tedy druhá generace (od roku 2006) modelu C70 doprodává, ale zdá se, že u nás už si tento čtyřmístný kabriolet s pevnou skládací střechou nekoupíte. Z nabídky na českých internetových stránkách Volva totiž zmizel.

A jak to bude s nástupcem? Přímého následovníka Volvo nechystá, v plánech je pouze klasické kupé s pevnou střechou, pravděpodobně s názvem C80. Postaven bude na nové platformě SPA a jako pohonné jednotky poslouží maximálně čtyřválce. To tedy zřejmě znamená mimo jiné konec i tradičních naftových pětiválců.