Volvo totiž vystavuje Koncept 26, což je v podstatě jen interiér a především vize pohodlného cestování s využitím samočinného řízení.

Název konceptu vychází z analýzy Volva, podle níž každodenní cesta do práce zabere řidičům v průměru 26 minut. Podle automobilky je to doba, která by se dala využít lépe než čekáním v pomalu plynoucí dopravě. 

Volvo ukázalo svou představu interiéru pro autonomní řízení.

Výrobce si představuje, že po aktivaci autopilota se bude "řidič" věnovat například četbě, poslechu hudby či sledování online pořadů.

Koncept 26 vychází z patentované konstrukce sedadla řidiče, jež se aktivně přizpůsobuje požadavkům režimu zvoleného z nabídky: Drive (Řízení), Create (Tvorba) nebo Relax (Odpočinek). 

Poslední dva režimy odpovídají právě autonomnímu řízení. Pokud si řidič přeje přenechat řízení vozidlu, volant se přitáhne k palubní desce, sklopí se opěradlo sedadla a z palubní desky se vysune velký displej, který řidiči umožní, aby čas ve voze strávil dle svých představ. 

Volvo ukázalo svou představu interiéru pro autonomní řízení.

Že Volvo technologiím autonomního řízení do budoucna hodně věří, dokládá i probíhající projekt Drive Me, v rámci něhož vyjede v roce 2017 na silnice ve švédském Göteborgu flotila automaticky řízených vozů Volvo.

„Automobilka Volvo Cars patří mezi první společnosti, které se vyjádřily k přijetí odpovědnosti za automaticky řízená vozidla. Pevně věříme, že by měli výrobci automobilů převzít plnou odpovědnost za veškeré chování vozu v době, kdy byl provozován v čistě autonomním režimu řízení. Pokud nějaká automobilka není ochotna tuto odpovědnost přijmout, jednoznačně z toho lze vyvozovat, že si svou technologií autonomního řízení není jista," tvrdí sebejistě Peter Mertens, viceprezident oddělení výzkumu a vývoje ve společnosti Volvo Car Group.

Kdy a jestli vůbec se ale vize Konceptu 26 v představené podobě objeví v sériovém voze, zatím není jasné.